Amely

-Da, o fată de clasa a 12-a a făcut plậngere pentru agresiune, cică a vrut unu’ din ei să o violeze..Tineri proşti, vor să facă prostii..Trebuie duşi la secţie?

-Păi agresoru’ , agresoru’ trebuie dus la secţie, pe care-l luăm?

-Pe ăla din patu’ de la fereastră! Scuipă iute portarul iar poliţistul îmi pune cătuşele ridicậndu-mă ca pe un sac de cartofi.

-Hai mă! Hai mă nefericitule să dai o declaraţie!

-Domnule, n-o cunosc, n-am atins-o, zic eu revenindu-mi uşor .Nici nu ştiu de cine vorbiţi?

-Păi n-ai adus tu fete aici? N-ai încercat să..?

-Eu am picat lat după două guri de vodcă, de unde să mai şi…

-Paştele şi anafura mă-tii! Vrei să-mi fac păcate mă? Unde-i celălalt?

-A ieşit după ţigări, se uită portaru’ speriat către uşa unde deja sunt adunaţi oameni, un post tv local transmite în direct scenele, reporteriţa mi-a vậrật microfonul sub nas:

-Ai violat-o? Ai violat-o cu sălbăticie? De ce ai făcut asta? De ce ai băut? Aşa-i că ai violat-o sălbatic?

Se întoarce 180 de grade, arată cu degetul spre camera video apoi către mine:

Transmitem imagini senzaţionale direct din căminul 3 unde un profesor a violat 2 zile la rậnd una din elevele acestei şcoli prestigioase.Îl avem în faţa noastră pe domnul..

Poliţistul o împinge încet şi mă scoate pe usă cu haina lui Maricel în cap, cătuşele puse.Jos la scară alţi oameni iritaţi, femei în vậrstă, gură-cască:

-În loc să le înveţe carte le atrag aici şi le violează, ar trebui împuşcaţi!

-O săptămậnă a ţinut-o numa’ cu apă şi pită! Bruta! Să facă puşcărie!

-Eu l-aş puşca’ ! Arată cu degetul ce mi-ar face tocmai cậnd sunt împins în duba albaştră a poliţiei. Nici urmă de Maricel, de eleve, nimeni nu mă caută , nimănui nu-i pasă dacă trăiesc sau mor pe meleaguri olteneşti..Secţia unde sunt dus e mică, plină de neamuri arestate, prostituate, fum de ţigare şi miros acru de transpiraţie..

-Stai pe bancă acolo! Să nu te ridici de acolo!

Stau cuminte şi privesc tậmp cum trec halte de oameni, gări, şine vii, stări de disperare, poliţişti .Într-un final sunt preluat şi dus într-o celulă mică  cu gratii de ambele părţi:

-Noaptea asta te cazăm noi, eleve nu avem, poate nişte elevi care se pregătesc să dea bacalaureatul la centru, îmi zice gradatul în vậrstă..Rậde pe sub mustaţa mare şi neagră apoi îi face semn unui coleg de al său:

-Ăsta are mufă de profesor? Uită-te la el! Păi dacă îl trimitem la centru o să le predea curismu’la ăia!

-El sau ăia o să-l pună pe catedră? Nu vezi ce faţă de prostalău are?


Lasă un răspuns

