Terra 2

-Apă aveţi? Apă de băut aveţi?Vă rog apă !

Vậnzătorul se uită mirat în stậnga, în dreapta, culege priviri , reproşuri apoi ridică din umeri către femeia mică de statură, ştearsă.Lậngă ea  o domnişoară, ochii albaştri tremură în sete, cere îndurarea ce nu vine.

-Nu avem, dar treceţi mai tậrziu.Poate facem rost.Poate.

Femeia e tậnără , mult prea tậnără, vậnzătorul trecut de 40 de ani încărunţit, aplecat în gậnduri şi dureri..

-Treceţi mai tậrziu.Poate vom găsi..Poate apare ceva.Poate.

-Mulţumesc domnu’ Vicaru.Mulţumesc, fac orice pentru apă ! Orice !

Femeia din spatele uşii se avậntă asupra vậnzătorului împingậndu-l în perete :

-De ce-i promiţi apă ? De ce o condamni la moarte ?Nu ştii că s-a terminat ? ? De ce să ţii în viaţă nişte muribunzi care mậine vor muri ? N-avem ! N-avem aşa ceva ! Pleacă !

În ceea ce mă priveşte, sunt un beţiv notoriu pe cale de a suferi şocul vieţii mele.Pe etajeră doarme încă nebăută sticla de Jack Daniels, cobor din pat, mă tậrăsc la bucătarie unde mă loveşte în plin mizeria şi vasele nespălate de zile întregi.Gậndacii se plimbă liberi pe bulevardul jegos al mesei în lipsa mea totală de

interes.

-Domnul Vicaru, el trebuie să-mi dea ceva de băut, poate ceva de mậncat.Dacă  nu o va face îl pậrăsc! Îl spun la centru ! Să-l bată ăia cu islamul lor cu tot ! Cu rusnacii lor cu tot !Să-l bată ca pe un animal ce este !


Lasă un răspuns

