Ministru de școală nouă

UTOPIA şi ANTIUTOPIA

-Locul întâi la matematică, șase medalii la informatică, patru medalii la fizică, trei la chimie … Este adevărat, domnule ministru? – întrebă Președintele, ridicându-și ochii de pe raportul serviciului de informații.
-Șefu, am făcut ce am putut, am tăiat salariile, profesorii câștigă cât un muncitor necalificat, i-am pus să completeze munți de hârtii inutile, i-am trimis la cursuri fără rost, am încercat toate metodele… Degeaba.
-Cu ce trăiesc?
-Nu știu, șefu, serviciile ce spun?
-Păi… Unii cică trăiesc din meditații, alții au mai multe slujbe, iar cei mai incompetenți din șpagă.
-Să le mai tăiem salariile, poate se descurajează și pleacă – sugeră ministrul educației.
-Tocmai am anunțat că economia duduie, râde lumea de noi. Cu elevii ce-ați încercat?
-Am băgat înmulțirea și împărțirea la clasa întâi, adunarea și scăderea la clasa a doua …
-Scoateți împărțirea.
-Și unde o băgăm? – întrebă mirat ministrul educației.
-N-o băgați nicăieri, vreți…

Vezi articol original 198 de cuvinte mai mult


Lasă un răspuns

