Fără tine sunt orizontală

M-am trezit la patru dimineaţa,
palidă ca sora mea de pe cer,
cearcănele-mi ating pământul.
trag cu nesaţ fumul de țigară,
de parcă ar fi ultimul,
cu dreapta mâzgâlesc
o coală pătată de cafeaua
vărsată aseară
când m-ai prins de mână,
în timp ce-ţi cântam.
scriu despre ultimul vis:
se făcea că mă trezesc
pentru cele din urmă versuri
tulburate, amestecate,
apoi, mă sting
fără să-ţi mai văd chipul.
m-am trezit să las mărturia
iubirii mele faţă de cuvânt.
nu-mi pot da seama
dacă văd cerul sau
marginea mării.
mi-am plâns durerea
printre litere,
îmi pot continua somnul.
sper să fie doar un vis,
să deschid ochii.
fără tine nu există cuvântul
şi fără cuvânt
sunt orizontală


Lasă un răspuns

