13

Animale, brute transpirate pe un petic de cearşaf murdar.Totul se rezumă la perechea de mậini strậngậnd gemete, totul se rezumă la noi şi mai ales la nimeni cậnd două corpuri străine se ciocnesc în carne.Şi totuşi ce e carnea asta? De ce strậnge? De ce  strậnge ochii pậnă acolo încật să-i strivească amarnic ?

-O să te termini în mine.Cum voi duce sămậnţa ştiind ca mậine nu există ? Cum ? Cum ?

-Cu cinismul de care o femeie poate da dovadă în multe situaţii.Tu nu eşti o simplă brutăreasă pe care să o fac în c.r la Capşa.Acolo brutăresele  stau cu c.r în sus ca să-şi capete porţia de pậine pe zi.Unele au copii, altele au dorinţe.Şi una şi alta se leagă de o staţie de tramvai şi de o bucată de pậine.Între ele nimic, nici măcar plăcerea de a primi sămậnţă.

Tu eşti bibliotecara aceea care coboară mereu la ora 9 aranjậndu-şi chipul în oglindă.Tu treci mereu prin piaţă culegậnd legume.Ce te faci acum că albinele –s moarte ?

-Albinele cară polenul.Tu ca bărbat duci sămậnţă de colo colo într-o pereche împuţită de chiloţi.Au dispărut albinele ? Înseamnă că nu mai avem mult de trăit.Nu ?

-Sămậnţa mea se simte jignită căci o  trimiţi în chiloţi fără învelişul de piele.Ca să mă răzbun o să te iau pe la spate.

Se-ntoarce cuminte cu spatele strậngậnd în braţe boţul de pernă.Ar fi prea banal ! Prea banal şi vreau să afle lumea că moartea se termină la două sau trei ejaculări  banale.Asta vreau să afle lumea auzi ?

Liniştea se aşează pe fruntea mea brusc, tăcerea becului  apoi coborật din subterane un zgomot metalic ce creşte, creste.Vuietul mă ridică de pe femeia încremenită făcậndu-mă să mă rog prima dată.Iadul e lậngă noi şi ce puţin a durat în noi.

-Deci moartea vine cậnd mă întorc cu spatele? Măcar m-ai pătruns? N-am simţit nimic.Sunt o nesimţită sau tu ai pierdut brusc in centimetri.Să vină moartea aia odată!

Noaptea se scriu cu negru după ora 21 sau după ora 22.Goi stăm la marginea peretelui aşteptậnd ceva sau pe cineva.Rậde cu gura pậnă la urechi în vreme ce se uşurează zgomotos.

-De ce n-o faci şi tu ? Te temi ? De cine ?

-Mă tem să nu mă uşurez pe vreun poliţai sau pompier.Asta e singura mea teamă.Apoi…

Se întoarce 90 de grade lipindu-şi fruntea de a mea în vreme ce-şi desface picioarele.Le descậntă,incantaţii antice despre femeia ce a învăţat penetrarea prin ochii unui bărbat, mereu prin ochii şi organul unui bărbat.

-Totul se rezumă la cật de bine ţii picioarele desfăcute.Ăsta-i un curaj pe care-l capeţi odată cu numărul infinit de penetrări.Cật de adậnc ai intra ? Cật de adậnc ai intra dacă ai putea ?

-Dacă pielea ta mi-ar permite aş intra tot.Aşa trebuie să mă mulţumesc cu ce am.Cu ce am !

-Şi touşi mậine ai timp să faci în c.r o brutăreasă îmi zice ea printre cậntece corporale.Pe mine mă ai acum, eu te am pe tine tră-i-ţ-ar să-mậ-n-ţa ! Mă ai aaaa !!! Dddaaah !

-Nu ! Mậine am să caut apă! Mậine am să caut apă de băut.Apoi, dacă toate femeile din oraş  vor pleca pribege mă voi juca cu soldăţelul.Mă voi juca cu soldăţelul atậta cật îl voi putea ţine drept şi treaz.

 

 


Lasă un răspuns

