”DRAGA MEA”

Nu-mi trebuie cuvinte alese să aud
Ştiţi voi, câte cuprinde în el cuvântul ”dragă”?
Sau, ”Viole(n)tta dragă”, (de dorul lor asud)
Le-aş scrijeli pe suflet, pe viaţa mea întreagă.

E ca un vers din stele, coborâtor din rai,
O simfonie-albastră-n buchet de sentimente
Adânci, nemuritoare…dar rar mi le mai dai!
Eu le adun în mine şi-n mine sunt prezente.

Un cântec de vioară, (vioară poţi să-mi zici),
Un tril de primăvară, ca un sonet de seară.
În braţele-mi ce-aşteaptă, mai repede s-abdici;
Mai mult decât poemul cu ”dragă”, n-o să-ţi ceară.

L-am pus în ramă-albastră, cu fondul verde crud,
Să-mi fie mai aproape şi ”draga mea” să-mi fie
Ca un sărut cuminte, pe un cuminte nud
În visele-ngropate în nopţi în agonie…

29.03.2016
Violetta Petre


Lasă un răspuns

