mângâieri în oglindă…

te ating numai în gând și mâna mea înțelege sensurile
acelor de ceasornic agățate ordonat între două forme de reflief
între două neliniști mareele își unduiesc trupurile
albastre
nu mai trece nici o secundă fără
tine

a încremenit timpul între palme
și când atingem mișcarea din lăuntrul a două flori
se îmbrățișează ele
în îmbrățișarea noastră
și brațele gândului meu în brațele gândului tău
anulează spațiul
suntem un punct
din care încep și sfârșesc simultan parfumuri crucificate
într-o singură iubire

cum ne-am trezit unul în altul ca două aripi care nu se cunosc
deși poartă aceeași pasăre cu numele ascuns
în aer
să pot înțelege că ești inima mea
răsturnată in toate secundele în care
credeam că nu exiști…

în miresme sălbatice îmbrăcată
dragostea mea
te face Eu
și de aceea mă vezi în oglindă privindu-te
și-ți așezi barba de aer de parcă aștepți
să treacă prin ea pasărea din mâna mea din aripa mea
din mâna ta din aripa ta
din această fuziune a mângâierilor
care se prăbușesc în oglindă
și te iubesc!


Lasă un răspuns

