13

NOPŢI ŞI ZILE.

 

Niciodată n-am crezut că nopţile pot deveni aşa lungi.Mişcarea de rotaţie a Terrei s-a redus la jumătate transformậnd visele în coşmare vii, palpabile.Soarele cade sub orizont odată la 13 zile apoi 13 nopţi cu frig groaznic de minus 30 de grade.Cei care  mai putem face un foc , ardem totul: mobilă, cărţi, pereţi dacă s-ar putea.Umblu zombie pe străzile goale bătậndu-mă cu cine-mi apare în cale şi nu pot spune că ies învingător mereu.Ieri mi-am pierdut trei dinţi într-o încăierare pe biată canistră cu apă iar cuţitul meu de vậnătoare a crestat cuvinte în trupuri de oameni.Dacă pậnă acu’ 2 ani aveam o femeie la 3 sau 4 săptămậni, acum pot avea zeci, sute.Vii sau moarte că oricum nu contează.Plăcerea de a avea un corp femeiesc a dispărut brusc.Veştile sunt însă şi mai proaste:nordul Eurasiei a fost invadat de ape, gheţarii s-au topit îngropậnd 70 la sută din Europa şi Asia pe care o ştiam.

‘’Domnilor şi doamnelor, cu regret vă anunţăm că postul de radio şi tv  Euroas îşi închide transmisiile  din cauze ce nu ţin de noi .Vă mulţumim şi vă dorim putere şi curaj în aceste momente deosebit de grele”

Emisia se încheie arătậnd valurile uriaşe de apă ce curăţă ţară după ţară.Moartea-i  harnică adunậnd suflet bob cu bob.


Lasă un răspuns

