Ingeri si larve

-Sari! Sari mă! Sari! Sari f.t..ţi mama ta! Sari mă!

Camionul se tot duce, depăşeşte curba şi iasă din raza noastră vizuală.Am rămas doi privind , aşteptậnd minuni imposibile.

-N-a sărit, a rămas acolo..Dobitocu’!

-Nimic părinţele, uită-te să vezi şi tu că am sărit în cậmp.S-a dus Vasile unde şi-a dus mutu iapa şi surdu căruţa..

Ocean interminabil de zăpadă, Aurel mă trage într-una după el, se roagă la sfinţi, la Dumnezeu, apoi cade în apa depresiei plậngậnd.Cậnd pare terminat  se ridică din nou îşi citeşte două  trei pagini din biblia cật un pumn de speranţe apoi se tot duce înainte..

-Vii sau vrei să mori pe pămậnt străin? Am rămas două pagini dintr-o carte cu îngeri şi larve! Dar nu mă las! Vreu să ajung acasă! Oricật de mult ar dura!

Zile, ore minute pe care le parcurgem mậncậnd zăpadă, alergậnd  , încercậnd să ieşim la liman din valurile albe apoi primul pas al izbăvirii: calea ferată.

-De aici ar trebui să avem un tren.Dacă mai sunt trenuri pe lumea asta sau dacă nu cumva batem la porţile iadului..

Alte ore de aşteptare într-o foame atroce, se strậnge stomacul pậnă la punctul de rupere, e momentul cậnd ne roadem şireturile şi resturile bocancilor:

-Sunt buni şi ăştia la ceva.De mậine dimineaţă o să încep cu degetele de la picioare, apoi cu mậna stậngă.Atật am să mestec la dậnsa că nu mai rămậne nimică.

Noaptea tậrziu se aude şuieratul unei locomotive care cutreieră bezna , ieşim din căsuţa de lemn şi piatră  şi ne lăsăm lậngă terasament aşteptậnd o minune.Trenul încetineşte la curbă, aburul mă învăluie tocmai cậnd abia reuşesc să mă agăţ de bucata îngheţată de fier, două mậini mă ridică salvậndu-mă de la o moarte înfiorătoare între roţile viermelui de fier..


Lasă un răspuns

