avatar

tu nu ai fost astăzi cu tine
ai stat închisă în sertar
acolo unde ţii tu pâine
şi poezii pentru canar

te-am prăvălit în mine mitologic
şi în duet tot singur am cântat
tu ţi-ai pictat un zâmbet analogic
nici n-am ştiut că mâna mi-ai lăsat

tu nu mai vii demult prin tine
nici să-ţi respiri nici să-ţi zâmbeşti
un avatar eu am purtat cu mine
şi am strigat că mă iubeşti

tu nu ai fost nici azi în tine
eu n-am ştiut că te-ai pierdut
mă tem că moartea care vine
va risipi stupid un ne-nceput


Lasă un răspuns

