Interviu cu Anca Zaharia: ”Am început să scriu pentru că nu-mi mai încăpeau gândurile în cap” — bianca2b

Anca este colega mea de la Serial Readers. Acolo scriem ambele despre cărți, iar ea ne înveselește mereu cu Jurnalul de librar, o rubrică săptămânală în care Anca își povestește aventurile prin care trece la librăria unde lucrează. Articolele ei sunt inteligent scrise, ușor ironice, spun mereu lucrurilor pe nume și cu siguranță nu sunt […]

via Interviu cu Anca Zaharia: ”Am început să scriu pentru că nu-mi mai încăpeau gândurile în cap” — bianca2b


Lasă un răspuns

