Acel va urma… – Raluca Pavel

Aștept acel va urma
în care versului i se face dor de mine
și-mi atârnă de gânduri
ca un bolovan de sare,
sufocându-mi zilele
și spunându-mi povești de groază nopțile.
el și depresia mea.
aștepți acel iată-mă, sunt aici,
vreau să-mi dai frâu liber,
să mă topesc pe o coală de hârtie,
să pătez ca un cărbune strivit
iarna care ne-a uitat.
dragule vers, drag,
am murit undeva, cândva,
îmbrățișată de gândurile neoamenilor,
fără tine.
viața nu își mai găsește locul
printre cuvinte


Lasă un răspuns

