Răzvan Preda – Mecanic de Locomotivă în devenire

Alexandru Şoş

Răzvan este unul dintre tinerii care au ales viitoarea meserie din pasiune. Printre rândurile din interviu veți vedea cum privește lucrurile, cum se folosește pe alocuri de limbajul specific mecanicilor de locomotivă dar și câteva trăsături despre alegerea unui loc de muncă din pasiune.

„ Până pe la vârsta de 11 ani  cam la toate zilele de naștere ceream un tren electric care să meargă singur. Acum nu mai merge singur, am ajuns să il conduc… chiar eu.” 

„Într-o curbă să te uiți în oglindă să vezi cât tragi după locomotiva ta, este unic.”

Răzvan, dacă ar fi să vorbești despre trenuri, cu ce ai începe?

Aș începe cu copilăria mea, într-o vacanță banală de vară la bunicii mei în Sighișoara la vârsta de 6 ani un scrut drum la izvor împreună cu bunicul meu avea să îmi schimbe orietarea în carieră. Pentru a ajunge la acel izvor trebuia să…

Vezi articol original 1.045 de cuvinte mai mult


Lasă un răspuns

