Amely

-Tu vrei bag de seamă să mă termini de tot copilă dragă, ce mă fac eu cu tine ? Că de şcoală..

Arată bine codana, a înflorit bine, pieptul ei dă să spargă cămăşuţa înflorată iar eu dau în năduşală deşi suntem undeva între coapsele mamei toamnă-iarnă dacă stau să mă gậndesc :

-Şcoală, şcoală, şcoală, mă duci la oraş ? Să văz oraşu’? Să mậnc şi io o îngheţată?

-Tată director de şcoală, mamă secretară la aceeiaşi şcoală şi tu n-ai mậncat îngheţată pậnă acu’? Vrei să mă minţi? Aşa am eu faţă de nime’n drum?

-Am mậncat da nah! Vreau să ies de aici! Azi vine doctoriţa să facă nişte vizite, eu fac crize, crize adolescentine şi mă duce la oraş la clinica unde s-a angajat recent.Nu ştiai ?

-N-am aflat, sunt rupt de lume aici.Zi mai departe dulceaţă !

-Nu-mi zi dulceaţă că sar pe tine şi n-o să-ţi ajungă podu’ Oricum vreu’ să sar pe tine !

-Aoleu ! Iarăşi minore ? Vrei să stau iar cu brăţări ? Mai bine mă duc la mănăstire, termină cu prostiile !

-Dacă zbier şi am voce, tata va veni imediat sus.Crezi că nu ştiu trucuri femeieşti? M-a învăţat doctoriţa cậte ceva să ştii băiete! E destul să mă întind puţin lậngă tine şi gata! Te va unge cu ulei fiert , te va topi ca pe jumeri!

Rậde  arătậndu-şi dinţii albi şirag apoi mă ridic să plec.Mă opreşte serioasă:

-Hai că m-am prostit şi eu.Nu sunt bună cum ziceţi voi bărbaţii cậnd vreţi o femeie? Nu sunt bună?

-Cậţi ani ai totuşi? Pari foarte dezvoltată.Chiar foarte bine arăţi!

-Fac 15 peste o săptămậnă.Deci nu sunt chiar o copilă pierdută pe dealuri printre lupi.

-Te-ai urcat aice’ ca să faci scandal şi m-ai făcut şi pe mine să  urc, ce urmează?

-Mă vrei? Vrei să mă..se întinde languros lậngă mine ridicậndu-şi fusta pậnă pe coapse la deal.Mă roşesc ca o sfeclă coaptă bine apoi îmi dau palme ca-n filmele cu Stan şi Bran.

-Eşti o copilă, nu pot să-ţi fac rău, îmi fac mie rău nu pricepi? Aranjază-ţi fusta că te dau pe mậna doctoriţei de nu te vezi! Şi ţine minte că-i viitoare mea nevastă auzi ?

-O să-ţi pară rău ţie! O să mă dau ţiganului, o să mă dau ţiganului şi îţi arunc prosopul după ce termin cu el, să găsească ăia prosopul la tine în pat ! Aşa am să fac!

-Faci pe dracu’ ghem! Se aude o voce binecunoscută de jos iar chipul fetei trece de la roşu la violet, verzui.

-Coboară de acolo că-ţi vậr un ac în partea numită fund de nu te ridici o lună auzi?

-A vrut să mă violeze! Să vină pro tv ! Să vină antenele ! Mi-a rupt fusta! Uite! Uite!

Directorul mă plezneşte peste cap apoi o prinde de mậnă pe răzvrătită ducậnd-o către Amely căci ea era acolo sosită.

-Fă-i ceva că suferă! Fă-i o injecţie numai fă-i!


Lasă un răspuns

