tot caut cauzele rateurilor mele periodice, în unele poveşti în care mă implic emoţional puternic şi cred că problema este că-mi pasă un pic prea mult, mereu, de ceilalţi, de celălalt şi mă las deoparte prea des. cad într-un păcat de neiertat. acela de a nu-mi vedea de propriul suflet, de propria inimă, de propriul subconştient. nu zic ba, e important, extrem de important exterior cu toate câte vine. totuşi, cel mai important ste să cern, analizez profund până la ultima nervură, celulă, propria-mi atitudine din clipele încercărilor trecute deja în arhiva fiinţei care sunt.
în ultimii ani au venit grămadă, cascadă, şuvoi neîntrerupt spre mine ori încercări sub forma unor manifestări ale propriei vieţi, ori sub forma unor fiinţe umane, sau nu, care au lăsat amprente puternice asupra mea. de multe ori nici n-am avut vreme să stau pe acel prag în acea gară imaginară a vieţii să privesc trenul, roţile lui cum înghit şinele căii pe care se scurge ca un şarpe infinit. venind unele peste altele am ajuns să le amestec iar rezultatul a fost o oboseală cruntă, frustrare complexă, teama de a mai merge mai departe. mă blocau blocându-se, blocându-le chiar eu uneori în încercarea de a nu le pierde esenţa.
privesc totul ca o uriaşă lecţie în viaţa mea. cred că încă nu ştiu cum să separ segmentele încercărilor. nu mi-am modernizat destul laboratorul alchimic şi rezultatul este că încă nu pot cerne cum e bine fiinţele care trec fulgerător prin viaţa mea apoi pleacă. multe nemulţumite, multe mulţumite. totuşi… ho!
lasă-mi Doamne sau cine face asta, un punct de sprijin. nu-mi lua chiar tot şi apoi să primesc tot felul de pedepse pe care nu le înţeleg pentru neatenţie, risipire, zăpăcire, răvăşire…


Lasă un răspuns

