nu știu despre ce să îți vorbesc mai întâi
despre comportamentul meu de om al șoselei
sau despre semaforul din colț
care a refuzat să mai facă din culoarea verde
un moment de trecere pentru toată lumea

din punctul meu de vedere
nu uita că pentru fiecare minut de gândire
eu trebuie să declar șapte ani din viață superiorului
care a decis că îmbătrânim mai greu decât
câinii
și prin urmare trebuie să mai lăsăm de la noi
anii de făt-frumoși
să cultivăm acvarii în ochii mereu deschiși ai peștilor
și din când în când
să dăm cezarului dreptatea pe care de altfel
nu a daruit-o niciodată
după semnul crucii

darrr am să îți povestesc despre viitura de lătrături de ieri
când am crezut că mor mai repede decât calendarul ortodox
care lega peretele de credința mea oarbă
în nimeni
ieri pe toate canalele de știri au arătat oameni alergând
umbrele electrocutate în mâini
și măduva mârâiturilor de câine care urmăreau să ne termine
până la ultimele firimituri

numai că eu am fost un norocos
am urcat în spatele unui ghinionist
până când s-a înecat cu zecile de urlete
și a murit decent în locul meu
ca un alt câine

(DD)


Lasă un răspuns

