te-am căutat nebun în neştire prin toate femeile care m-au iubit pe tine te zideam te doream mânăstire nici nu ştiam dacă exişti în această viaţă zăludă doar gândul ţi-l ghiceam pe cer când uneori îmi urai noapte bună am ucis atâtea iubiri şi-am plecat mereu mai departe să te chem să te strig păcătos condamnat la singurătate am ştiut că nu sunt eu trupul ce-l port după mine că voi fi iar şi iar doar un vis pustiit fără tine te-am găsit prea târziu sub o stea obosită de atâtea renaşteri m-ai cuprins în ochii tăi încă viu pe umeri însă cu multe năpaste ne-am jucat prea puţin de-a întregul de-a androginul lui platon de-a ce-ar fi fost dacă am fi fost acum resemnaţi printre rânduri judecaţi şi blamaţi ajutăm lumea fără păcate să adune pietre pentru un poem epitaf despre eternitate


Lasă un răspuns

