Pași

Mi-ai spus odată
că viața fără dragoste
este la fel de goală
precum o plajă fără pescăruși!
Simțisei că speranțele mele
plăteau tribut așteptărilor,
într-o lume
pustiită de sensuri…

Ți-am căutat privirea,
să-mi făuresc din ea
temelie solidă,
apoi am străbătut
împreună
A-ul si B-ul gândurilor
cu pași înfrigurați,
de copii care abia acum
învață mersul pe bicicletă!

Ne-am închipuit că ne dospesc
aripi între omoplați
și-am murmurat
pe o singură notă
valsul către verticala norilor
din vis.
Întelesesem într-un final
ceea ce tu știai de multă vreme:
rândunelele
se vor întoarce mereu,
în același cuib!

Astfel,
de atunci
nu mă mai tem
să zbor lângă tine!

Măroiu Cristina
04.07.2012


Lasă un răspuns

