Atunci când totul în jurul tău se va prabuși precum un castel din cărți de joc, atunci când toți îți vor întoarce spatele, te vor huli sau vor râde de tine în sinea lor, când vei simți că nu mai ai nici un prieten, nici o șansă și nici o speranță, când vei vedea cum ușile se închid în fața ta, când te vei simți sătul de tangouri pe margini de prăpastii…tu să nu uiți, Oană Ștefan Valentin, că eu sunt aici! Sunt și voi rămâne lângă tine, pentru că tu ești destinația finală a zborului meu! Tu ești omul lângă care vreau să îmbătrânesc, ești cel mai bun soț și cel mai bun prieten!
Stânge-mă de mână și nu-mi da drumul, e tot ce trebuie să faci…și vom merge așa, prin lumea asta mare, noi, familia noastră, un mic univers, cu Dumnezeu călăuză și prieten!
Când vei simți că nu mai ai nimic, uită-te în jur, dragul meu: ai totul!
Te iubesc, atât!


Lasă un răspuns

