Unuia care-mi sugerează să nu vorbesc de mareșalul Ion Antonescu

ȘTEFAN SECĂREANU

Ion Antonescu copii

Un „înțelept” de la București îmi sugerează să nu vorbesc de mareșalul Ion Antonescu.

Taică-meu, Ghiță Secăreanu, basarabean de la Chioselia Mare, Cahul, ne povestea, cu mare respect, nouă, celor zece feciori și fiice ale lui, de Ion Antonescu, care a fost comandantul său suprem atunci când era soldat în Armata Română.

Mareșalul Ion Antonescu a fost comandantul suprem al tuturor basarabenilor înrolați în Armata Română în timpul Celui de-al Doilea Război Mondial!

Cum poți să-i cinstești pe eroii români dezrobitori ai Basarabiei fără a pomeni numele comandantului lor suprem?!

Cel care mă îndeamnă să nu-l cinstesc pe Ion Antonescu, mă îndeamnă să nu cinstesc memoria tatălui meu, cel care mi-a dat viață și al cărui sânge îmi curge prin vene!

Credeam c-am scăpat de regimul bolșevik criminal care ne-a pângărit, timp de jumătate de veac, pământul, sufletul, credința și strămoșii.

Uite că noi, basarabenii, am mai avea de înfruntat…

Vezi articol original 53 de cuvinte mai mult


4 gânduri despre “Unuia care-mi sugerează să nu vorbesc de mareșalul Ion Antonescu

  1. Mareșalul merită un proces corect. Dacă s-ar întîmpla acest lucru, după aceeia nu s-ar mai găsi nimeni care să dea cu pietre în valori pe care nu le înțelege. Sunt destul de sigur (din cît am studiat subiectul, cît de mult am putut avea acces la informații veridice) că după un astfel de proces inclusiv Elie Wiesel și-ar schimba fundamental poziția.

    Apreciază

Lasă un răspuns

