Jurnal, memorii și amintiri alternative (7)

Daniel I. Iancu's Blog

Analiză de text pe scrisoare de soacră… Paragraful 3

Dar să revenim la oile noastre. Unele vopsite rozomovuliu strident, altele negre, celelalte pe post de umplutură de turmă. Cum își continuă Atena epistola? N-o să vă vină să credeți, dar e de-a dreptul genială…

„Eu de la casa Ei NU Am cheie. Vreau cheia de la casa mea care era a lui Steluța să stea iar în ușă – să simt că fata mea este acasă. Ai observat că noi NU PREA am mai venit în casa noastră?! DE CE? Povestea cu copilul Este o bârfă DEA LUI MĂTA. A pregătit totul de când Steluța sa STINS.

RUȘINE să îi FIE”…

Îmi vine foarte greu să analizez inepțiile Atenei. Acum îmi dau seama de ce cânepa și inul au fost interzize. Dar eu militez în continuare pentru interzicerea vopselelor de păr rozomovulii la babele cărunte, că le afectează…

Vezi articol original 962 de cuvinte mai mult


Lasă un răspuns

