pasari cenusa

PASĂREA CENUŞĂ.

 

Etape.

 

-Să ştii că într-o zi mă vei pierde.M-am săturat! Sincer!

Spăla vase încet, metodic întorcậnd ceasornic ac fiecare pui de lingură, fiecare cană.Urechile-mi filtrau atent cursul apei frậnt în chiuveta căsniciei.

-Îmi spui asta zilnic.Avem zece ani de mariaj, nici urmă de copil, nici măcar nu ne mai ..

-Pentru tine e simplu.Am devenit un simplu obiect în care îţi verşi lichidul seminal.Ai numărat? Nu duci mai mult de 2 minute şi asta rar.Poate după două pahare de vin.Mie nu-mi ajunge!

-Nici mie.Ţin minte că eram virgini amậndoi la început.Amậndoi!

-Mare porcărie să te măriţi cu un individ care n-a văzut vaginul doar în poze sau filme deocheate.Cea mai mare porcărie!

-Maria te-ai măritat cu un timid.Timidul vieţii tale, ce să fac acuma?

-Nimic.Prea mult îţi foloseşti mậna dreaptă, prea puţin ca să descoperi trupul unei femei.Tu crezi că totul se reduce la film.Te urci pe măgăriţă, introduci organul şi gata!

-Ce doreşti practic? Să facem dragoste? Amor? Sau?

-Să fiu iubită, înţeleasă.Ori nu mai faci asta dacă ai făcut-o vreodată în cei zece ani.Vaginul meu nu-i gara în care stai minute bune, secunde în cazul tău, laşi bagajul apoi pleci.Nu-i!

-Vaginul tău nu mi-a dat ce-mi doream.Un copil.Asta doream cu ardoare! Un copil vroiam!

M-am ridicat de la masă furios trậntind prosopul.Şi-a întors corpul spre mine apoi a zis tare:

-Dobitocule! Do-bi-to-cu-le!

-Plec afară! Stai cu tậmpenia din capul tău, rămậi cu tine, cu tot ce-ţi place ţie.Poate o telenovelă, poate o bậrfă!

Aerul cald de august mi-a frậnt parţial dorinţa de a păşi în stradă.Vậntul cald, fiert lovea năucitor împins  cật colo de razele cretinoide, solare.Urma lichefierea , stingerea unei lumi, tăcerea  abisală din care mă mai ridicam la septembrie.


Lasă un răspuns

