Ceaiuri calde, frecţii făcute de mama şi cîteva zile pînă la Crăciun în care doar tremura , făcea febră şi nimic altceva.

-Păi cum a plecat fără să îţi spună? am auzit-o pe mama la telefon.E la noi bolnavă de 4 zile.Normal că am grijă de ea dar şi voi sunteţi figuri, lăsaţi fata  aproape moartă să plece pe drumul ăsta.Ionel vino aici!

M-am dus la bucătărie şi mama mi-a zis pe un ton grav:

-Se pare că sunt ceva probleme acasă la minunata asta.S-au certat părinţii între ei, Amely nu-l suferă pe George, tatăl adoptiv..Să încerci să-i faci sărbătorile mai senine şi să laşi umblăturile pe la blocurile vecine după timbre şi casete de muzică.Mă pot baza pe tine?

-Da, desigur.E grav?

-Destul de grav, are pneumonie, nu-i scade febra deloc şi acum am aflat şi asta..Dacă nu îşi revine pậnă marţi o duc şi o internez..

Duminică s-a ridicat uşor din pat, s-a uitat lung spre geam apoi din nou în vise, luni la fel, marţi la fel.Miercuri s-a aşezat pe scaun zicậnd:

-Destul cu boceala!  Totuşi, vreau şi eu nişte haine mai femeieşti că plutesc în hainele tale şi a lui taică-tu! Chiar n-ai şi tu o fată să-ţi lase haine aici ? Adormit mai poţi fi!

-Ai nevoie de haine? E foarte cald în casă.De ce nu stai fără?

-Dacă ai fost cavaler şi m-ai salvat, vrei să şi profiţi de mine nu? Nu te gậndeşti prea departe? Sau crezi că nu ştiu să zgậriu, să muşc? Cică ai de lucru, de învăţat,lasă fetele băiete!

-Am văzut ce vroiam să văd, i-am zis   ascuns după marginea  dulapului. Perna a zburat pe lîngă capul meu împreună cu o păpuşă de platic   graţioasă.aterizậnd în perete..Cine crezi că te-a masat şi ţi-a schimbat hainele, dar n-am profitat încă de tine, aşteptam să mi te dai tu singură..Oricum o vei face curậnd, de ce să mă lupt cu tine?

-Nu vreau să te omor  încă! Nu cred că te-ai holbat la o fată fără ajutor !  Dacă ai făcut asta o să zaci în 7 iaduri băiete !

-Eşti rea! Ai face bine să vii la bucătărie ca să mîncăm ceva! Ţi-am spus ce trebuia să ştii, bucură-te!

-Vine Ionuţ în cîteva minute! Am fost sunată şi e în primul autobuz spre noi, a intervenit mama zậmbind.Vine să facem sărbătorile aici.

-Să vină! Să vină! striga Amely cocoţată pe scaunul mare din hol  învelită în pijamaua albastră.Să vină! Dacă e aşa de frumusel…Scap de un berbec! Scaap de un berbec molậu! Scap de berbecu’ nr uno de pe Pri-ca-zu-lui !!!!

-O să vină să te vadă aşa despuiată,cum crezi că se va simţi ? Vine omu’ de departe şi te vede goală, vrei să-l sperii de tot?

-O să mă vadă aşa şi se va îndrăgosti de mine, vom face lucruri pe care tu nici nu visezi să le faci cu mine! Poţi să pleci prin oraş vreo 2 ore? N-ai şi tu pe cineva să stai cu el? Un coteţ ceva? O bancă? Gara-i goală, te roog! Te roog!!

-Ba da, o să te las pe mậna lui , dar mai bine dacă stau să mă gậndesc, te las pe mậna lui Ilie de la parter, abia a venit din puşcărie pentru viol.Ce zici ?

-Deci mă laşi pe mîna lui ? Nu ai milă de mine deloc? S-a schimbat la faţă instantaneu.Eu care credeam că voi fi a ta la 80-90 de ani…


Lasă un răspuns

