Amely

-Eu te las pe mîna lui? Sau tu mă tachinezi cu asta? Lasă că Ilie ştie cum să te înmoaie fată hăi ! Nu mi-ai văzut vărucu’ niciodată ? Hehehehe !

-Nu l-am  văzut   dar mi-a spus Gina că e un scump şi un frumuşel foc.Nu o să te superi dacă  sar tandru desigur pe fiinţa sa?

-Spune-mi care e treaba cu George? Nu  sunt potrivite apele dintre voi?Lasă-l pe văru-miu în apele lui, zi-mi de George, se uită la tine cu poftă? Te bate? Te-a avut?

-A încercat să mă bată cu cureaua.Ori eu nu suport umilinţe de astea.Pe deasupra se uită cu jind la mine.Nu mai calc în casa aia!

-Păi cum se uită cu jind la tine? Că n-o vrea să te gătească..

-Tu eşti prost sau te faci? Se uită cum te uiţi tu la mine aşteptậnd ceva , nu ştiu ce..Cum vă uitaţi voi la femei aşa curci plouate cu limba scoasă.

-Poate ţi se pare.Dă-i omului o şansă totuşi..E adult, e profesor, poate te înşeli.

-Am să-i dau.Ce zici? Mă duc după Crăciun acasă,mama pleacă la serviciu, rămîn cu el  iar cînd seara se va lăsa o să-mi arunc hainele una cậte una.Se plimbă prin casă ca un artist pe scena teatrului, dansează avậnd grijă să nu-şi scape păturica de sub gậtul fin.

-Aşa..Şi?Şi ?

-Îi voi face semn discret să vină..

-Da.. Să vină.. şi?

-Şi voi fi a lui.Trei zile şi trei nopţi! Vezi? Trei zile şi trei nopţi de dezmăţ, de  sex fără măcar să respir!

-N-ai tu atậta curaj, nebună dar n-ai atậta curaj, o să te halească George ca pe  o savarină.

-Apoi voi sări pe geam şi gata!  E bine? Sunt dusă? Am curaj? O să mor împăcată!

Ionuţ bate la uşă , îi deschid arătîndu-i fiinţa ce aleargă prin casă în pijamaua albastră.Plapuma s-a pierdut pe covor, zboară pene din pernele făcute la ţară:

-S-a dat drumul la sezonul de vậnătoare vere? Ce căprioară cu sînge fierbinte ai aici? Şi foarte frumoasă pe deasupra..Sărut mậna domniţă!

-Ooo! E şi galant frumuşelu’ pisiceşte  Amely făcậnd o reverenţă ca în filme.Galant şi frumos foc! Mă poţi avea! Oricậnd!

– Şi tu Brutus? Şi tu trădezi cauza? Se poate? Fiinţa asta mă trimite la gară!

-Eu sunt Amely, prin graţia destinului am venit aici să bolesc lậngă acest berbec insensibil! Dacă vrei să mă duci undeva pe o insulă pustie.,voi fi a ta pe veci! Ridică ochii spre tavan, pune mậna la frunte apoi se lasă moale pe spate.Ionuţ o aşează pe pat , se uită disperat în dreapta şi stậnga:


Lasă un răspuns

