de n-am să pot veni..

de n-am să pot veni în visul tău la noapte
voi adormi-ntr-un înger cu palmele pe suflet,
și voi trimite totuși o altă jumătate
din mine să te-atingă pe buze și pe umblet…

și voi trimite-n ceruri scrisori de bucurie
să-ți vină-n somn poștașii cu ele sub chipiu,
de n-am să vin la toamnă în tine ca-ntr-o vie
să știi că însuși vinul pe care-l bei voi fi…

când toamna asta toată se va topi-n grădină
din frunze de iubire te voi striga râzând,
voi picura în tine sub formă de lumină
și ploii îi voi pune un felinar în gând…

de n-am să dorm în tine la noapte-ntâia oară,
un înger voi trimite să doarmă-n locul meu,
și să-și asundă-n aripi un fel de primăvară
în care înfloresc întotdeauna eu…

Bine v-am regasit, dragi prieteni de pe Facebook.

Cu aceasta poezie simpla si, sper, frumoasa, va doresc un sfarsit de saptamana minunat, in care ingerii sa va fie aproape.


Un gând despre “

Lasă un răspuns

