când vei veni
(neîntâmplări cu tine)

când vei veni sper să nu-ţi par străină
mă vei atinge şi atunci de sus,
va coborî un înger pe-un fulger de lumină
şi tot ce-a fost durere, va fi de-acum apus.

mă vei urca apoi în vârful unei clipe,
invidios mă va privi un zeu.
mă voi simţi frumoasă, regină peste vise
şi-n univers vom fi, doar tu şi eu.

vom dezgropa din moarte toţi munţii de iubire
şi vom trăi urcându-i şi vom ascunde-n vânt
tristeţea unor zile şi fără-mpotrivire,
vom îmbrăca iubirea, ca ultimul veşmânt.


Lasă un răspuns

