Tandem poetic

Eu voi pleca
Daniel Bratu

Eu voi pleca-n curând, doar ca să vin,
cu pasul mic, de cal împiedicat,
la uşa ta, vizorul cristalin
mă va filma cum nu-ndrăznesc să bat.

Cum mă învârt ca păsăroiul spin,
ca un nebun fără certificat,
orbecăind pe holul unde ţin
vecinii răi să-mi dea câte un sfat,

s-o şterg urgent, adio şi amin,
spre alte zări şi uşi, neapărat
voi fi, o vreme, iarăşi, peregrin,
ca să mă-ntorc de unde am plecat.

Să ţii, iubito,-aprins, măcar un bec,
că voi veni, să am de un’ să plec…

Replică
Violetta Petre

De vei pleca din nou, doar ca să vii,
mai schimbă-ţi pasul mic şi-mpiedicat,
grăbeşte-te un pic, printre stihii
în toamnă să nu fii abandonat!

Şi scările, le urcă apăsat
doar câte două şi de poţi şi trei,
că de întârzii, zău, că e păcat
să plângă, de-aşteptare, ochii mei.

Vecinii să se uite, nu e bai,
dar sfaturi de ţi-or da, să nu-i asculţi!
în casa mea, un loc călduţ, tu ai,
invidioşi pe locul tău sunt mulţi.

Un bec aprins nu am cum să mai las
că-l sparse Ex-ul, când făcu popas.


Lasă un răspuns

