Străinule,

Să mori și să rămâi Străin pentru toți care vor citi poeziile mele!
Îmi vine să te jupoi de piele!
Am dus în zadar lupta cu sufletul și viața!
Rup cuvintele şi să mă răzbun pentru că ai fost în poezia mea!
Am să fiu păcatul tău, așezându-ți iadul pe buze!
Să te ardă soarele de fiecare dată când îndrăznești să te arăți lumii!
Să te îneci în bocetele mele!
Să-ți înghețe privirea de fiecare dată când ochii vor încerca să dezmierde alte chipuri!
Să-ți muști buzele până la sânge de fiecare dată când vei rosti alt nume în afară de al meu!
Să nu te asculte nimeni, să nu te vadă nimeni, să mori în mijlocul oamenilor, cum o voi face eu și nimeni să nu știe!
Să nu ai parte vreodată de copilul tău! Să tragă iadul și de tine!
Să-mi visezi poeziile și să-ți iasă pe gură doar versurile mele!


Lasă un răspuns

