Hai, iubeşte-mă şi taci!
Violetta Petre

N-am să mor, n-am să dispar,
N-am să vitregesc grădini.
Chiar de înfloresc mai rar
Îmi sunt mugurii aldini.

Şi culorile-mi sunt vii
Şi aşa vor fi mereu.
Imortelă din câmpii
Născută din Dumnezeu.

Hai, culege-mă cu dor
Şi agaţă-mă în cui!
Să-ţi fiu visul cel uşor
Somn uşor la căpătâi.

Şi de nu mai strălucesc
Pân’ la vara ce va fi,
Să nu uiţi că înfloresc
Sub penel, chiar de Florii.

Şterge-mă de-al iernii ger,
Ştii tu bine cum să faci,
Sub zăpadă să nu pier:
Hai, iubeşte-mă şi taci!
29.12.2016


Lasă un răspuns

