şi nu vă plictisiţi
de atâtea lucruri interesante?
întreba el scoţându-şi pălăria în semn de salut

(respectuoasă plictiseală printre
informaţii absente)

nu mă plictisesc decât atât cât mai caut
o răsucire de gleznă spre stânga

caut iubire, domnule clovn. te-am recunoscut
ochii tăi nu mă pot păcăli

învârte câteva inele în jurul meu şi
ajută-mi inima să cânte
de azi suntem iar împreună şi din toate încercările
numai una nu o pot trece. o cunoşti
nu mai repet lovitura de călcâi în pământ
pentru că azi…

…e ziua pământului,
spune domnul clovn
n-o mai repeta
calcă uşor ca pe apă

apoi îmi dă ghes inimii să scriu
scrie şi taci taci şi cântă acolo
mai vin vin…

el a sărit în liliacul înflorit
lăcrămioarele şi ele înflorite puţin speriate de frig
deschid câteva corole fragile şi mă întreabă:

el a fost?
da, el a fost
dar primăvara?
când revine îl întreb

clopote se aud la biserica de la intersecţie

dimineaţă am intrat. eram singură
mi-am aşternut sufletul sub cupola mare
am resimţit roua rugăciunii
umplându-mi inima de lumină

lăcrămioarele mai deschid câteva corole
e soare, Anna! e soare Anna! e…

mâine este Sântul Gheorghe
e firesc să fie zile strălucitoare

tată, tată, pe unde mai călătoreşti?

Anne Marie Bejliu, 22 aprilie 2017


Lasă un răspuns

