Ingeri si larve

– După unu’ca ăsta umblu io prin noroaie? O să-i omor pe toţi! Pe toţi!

Augustin e dus burduf spre centrul sătucului unde-i pus pe pămậntul ud.Soldaţii-l păzesc strict în vreme ce rana din piept sậngerează abundent.

-Să moară în chinuri! Arată Gherasie cu mậna spre rănit lovindu-l în coaste.Să moară în chinuri!

Mureşul s-a umflat teribil după ploile căzute în ultimele săptămậni.Duba securităţii stă cuminte pitită în frunzarul ud  aşteptậnd.Stamate s-a plictisit, fumează ştergậndu-şi picurii de apă .

-Ce mă-sa face ăla? Mă ţine aice în ploaie degeaba? Oricum le dăm glonţ.Ce dracu?

-Facem şi noi ceva cu ţărăncuţa? Aşteptăm ce? Vreau s-o f.t.Să văd dacă p da de ţărancă-i aşa bună cum zic unii.

-Stai mă să vie ăla.Poate vre’el primu mai ştii? Paştele mă-sii de ploaie!

Bate cu pumnul în geamul maşinii înjurậndu-i pe cei din interior.La un moment dat deschide uşa şi-l aruncă pe primu afară:

-Gata! Legea o aplic eu acu’!

Îl duce de guler pe malul apei unde-l împinge cu forţă.Noroiul l-a cuprins pe condamnat pậnă la genunchi:

-Stai acolo! Mậinile pe cap! Să nu mişti!

Al doilea, al treilea la fel.Fata rămậne în maşină singură păzită de unul din soldaţi. Trei pocnituri scurte, corpurile cad în  vậltoarea mậloasă.

-Apa o să-i care cine ştie unde.Oricum nu contează.Au vrut rivuluţie, au primit rivuluţie.Uite că vine căpitanul.

A doua maşină se opreşte la cậţiva metri de prima.Căpitanul deschide portiera trậgậnd la rậndul lui alţi ţărani.

-Fă-le felu’şi la ăştia! Morţii mamii lor de cậini! Îmi omoară oamenii hai? Lasă că vă dau eu război!

-Cu fata ce facem toar’şu căpitan? O .?

-Fă-i pe ăştia şi eu mă ocup de ea! Eu n-aş f*te ceva?

O găsesc ghemuită pe podeaua maşinii.Mậinile-i tremură, ţipă cậnd pun mậna pe ea. Carne.

-Lasă că nu mori tu acu’! Nu , nu! Stai aşa! Stai să vezi ce ştim noi să facem! Vreu sặ te simt şi eu! Sặ vặz cum e în tine scrofițo! Grohặi nu? Pặi da! Vrem rivuluție, vrem democrație burghezặ nu? Stai aşa puțin, stai!

Îi ridic fustele  peste cap apoi mặ desfac la pantaloni.Organul mi s-a întặrit zdravặn gata sặ-mi spargặ izmenele.Ho nebune ho! Ho c-o sặ guşti carne de țặrancặ ho!

Pielea ei miroase a fận, a țarặ şi trai liber.Sậnii tari ca pietroiu mặ bagặ în boalặ, îmi pierd bruma de rațiune.Mậinile cautặ febril, strậng  pieptul tineresc  provocậnd alte țipete.Ce bine sunặ! Chemarea  sậngelui! O fi fatặ mare? N-am avut niciodatặ o fatặ mare.Țặrặncile  astea se pặstreazặ pentru  mặritis dacặ nu înşel.Înseamnặ cặ dau lovitura şi eu.Sặ-mi pice în lặboanțặ tocmai o fatặ mare. Eh! Femei am mai forțat io dar fete mari nuh! O ridic mai sus spre nordul maşinii ca sặ-mi fac loc.Mặ trec apele de emoție în vreme ce duc lupte crậncene cu ea:

-Dacặ te zbați o sặ te doarặ rặu.Mai bine stai şi scapi iute.Oricum te f*t.Nu are cine te salva auzi? Lasặ naibii piciorul ặla auzi? Crezi cặ-mi pasặ cặ plậngi? Cặ țipi? Încặ n-am intrat sặ vezi atunci țipete!

Se ține tare curviştina de ea! Loveşte cu pumnii mici, chiar mặ zgậrie pisiceşte.E vremea sặ termin cu joaca şi sặ intru odatặ în paradis. Zis de zis da’ greu de fặcut cu asta .Oare cậți ani are? 14? 15?

-Mai zbate-te mult şi am sặ te tai auzi? Curvo! Stai cuminte!

Dacặ nu mere altfel o lovesc. Cậteva palme peste fațặ liniştesc apele.A leşinat? Ducặ-se dracu’! Mặcar sặ intru odatặ! Bặ’ da ce strậmtặ-i! Pfii!! O sặ-mi dau drumu’ pậnặ ajung sặ i-o vậr! Nu vreu sặ rậzặ Stamate de mine, nu! Bou’ ar fi în stare sặ mặ învețe cum sặ iau o țặrặncuțặ.

Îmi fac loc între coapsele ei albe spuma laptelui şi mặ împing tare.Ceva cald curge printre picioare tremurậnd  mai fac o încercare.Ce strậmtặ! Ce bine-i! Ahhh! Aşee! Aşee!! Hahahahaa!! Ooh! Oooh!

Din vậrful picioarelor simt cum mặ termin.Senzația urcặ spre c**ie în sus cu vitezặ, explodez.Cad peste ea sfậrşit de senzații pulsatile, sặmậnta s-a întins lipicioasặ  amestecatặ cu sậnge pe burta ei.O țặrặncuțặ bunặ, bunặ!

-Bucurați-vặ de a cặ v-am ținut-o caldặ.Încặ-i bunặ Stamate! Am intrat uşor sặ ai şi tu ce bặga!

 


Lasă un răspuns

