Zodia lacustei

-Trặiesti? Credeam cặ te-a luat gaia.Ce sfậntu’apostol te-a pus sặ bei? Eşti nebun omule? Înțeleg cặ eu duc la alcool dar tu?

Durerea de cap crescu cật ziua verii de lungặ.În prag stặtea marțialặ fosta sa nevastặ dậnd reprobator din zulufi:

-Îmi întrerup orele de geografie sặ viu sặ vặd ce drac gol faci.Eşti ca un copil Mihai, ca un copil.Ai vrut libertate, te simțeai sufocat, uite ce faci acum!

-Mereți voi la dracu! Sunt suspendat pentru un copil rậzgậiat şi atật! Şi tu la fel mặ! Du-te la  bặieții tặi curişti sặ-I susții!

-Cred cặ ți-ar trebui un iubặreț de al meu îi zise Codrin rặsturnậndu-şi teatral pe spate pletele .Sunt frumos a? Mặ iubesc şi femeile şi bặrbații da? Ce zici Mihaela?

-Eşti un cretin  Codrine, un cretin ca şi amețitu’ặla de jos.Mai bine te-ai gậndi ce faci  cu suspendarea primitặ.Eu n-am chef sặ vặ mai susțin cu bani ok?

-Nu-ți fặ griji iubito, am rezolvat problema.Cậtặ vreme nea’coaie bea prin baruri eu am vorbit cu şefu’.Au nevoie la localặ de polițişti în patrulặ.Sau triulặ sau ce dracu’or fi.Rậde trặgậndu-l pe Apostolescu de jos.

-Nu începe sặ mặ pipặi Codrine! Mặ ridic singur! Îmi plac femeile mặ! Femeile!

-Ahhh!! Sfintee! Nu reuşesc sặ te convertesc delooc? Ahhh!!

-În barurile tale poate gặseşti oameni ca tine, eu nu vreau sặ fiu atins de tine! Ți-am mai spus asta!

-Eu am plecat.Apropo Mihai: fiicặ-ta a fặcut 18 ani şi n-ai catadicsit sặ-I cumperi un cadou.Ruşine din partea ta!

-Mergem? Fặ iute un duş cặ avem treabặ boss!

-Sper cặ nu stai sặ mặ vezi sub duş nu? N-ai nimic mai bun de fặcut? O omletặ ceva? Sặ prepari o lasagna?

-Du-te sặ faci duş! N-ai nimic interesant.Dacặ era aşa te luam de mult fặrặ sặ apuci sặ zic pậs!

Ora 17.

Plouặ teribil dupặ ce soarele se arặtase timid într-una din perioadele sale.Într-un birou mic, strậns parcặ cu uşa desființặrii îl gặsim din nou pe comisarul şef.În dreapta lui stặ o femeie tậnặrặ abia ieşitặ de pe porțile academiei.

-Toți, toate visați sặ ajungeți polițişti.Ce dracu’are meseria  asta femeie?

-Tata e polițist, a fost polițist.Credeam cặ ştiți asta.Se transmite în  genặ.

-Aaaa!! Tu eşti fata lui ặla de la 15 nu? Eroul! Ahaaa! Decorat de preşedinte  bla, bla bla! Sunt ud tot! m-am excitat teribil cậnd am auzit! Eroul! Hahahahahhaa! Vrei scaun special,tampoane cu diamante sau ce vrei?

-Un polițist care sặ mặ învețe tot ce trebuie! Atật vreau!

-N-am.Echipele sunt formate şi gata.Eşti umpluturặ sặ ştii! Du-te şi plậnge-te eroului!

-Cu tot respectul dar sunteți un dobitoc.

-Hahahahahaha! Tu eşti doar o boboacặ virginặ în meseria asta.Am prea multe vặzute, suflate şi fumate ca sặ mai cred în ceva.Ieşi afarặ din birou şi aşteaptặ sặ te cheme cineva!

-Va dura mult?

-Poate un an, poate toatặ viața.Te prinde pensia aici dacặ apuci pensia.N-am idee şi sincer nu-mi pasặ.

Dezamặgitặ, Miruna se trậnti pe unul din scaunele aflate în secția respectivặ.Ce sặ facặ? Doar îi spusese bặtrậnul cặ e mai bine sặ-şi vadặ de treabặ.Sặ nu umble nebunặ dupặ o meserie nebunặ.Sặ fi insistat el pe la şefi? Trei secții de poliție au refuzat-o.Ciudat! Uite-i pe ặia doi care intrặ pe uşặ! Uitặ-te la ei ! Pletosu’e cunoscut pentru cluburi, femei, bặrbați, mai ales bặrbați.Grizonatu’deşirat n-am idee da-I pierdut rặu în spațiu.Nu puteam sặ mặ fi fặcut medic?

-Voi doi? Nu ştiați cặ urcati cu un etaj mai sus? Sunteți patrulặ zbierặ şeful la ei pe cậnd deschideau uşa.Luați-o şi pe virgina boboacặ cu voi! Menage a trois baby! Menage a trois!

-Vin cu voi? Pot sặ vin cu voi? Sunt Miruna, sunt nouặ!

-Sặ faci cu no ice? O luặ tare Codrin.Nu-mi place fetele tinere.Prefer bặiețeii! Treaba t ace faci şi cu cine faci.

-Eşti fata cặpitanului Ilinoiu.Eroul cum se spune.Ce dracu  cați în meseria de cặcat?

 

va urma.


Lasă un răspuns

