N-avem ape minerale
N-avem gheaţă nici hartie
N-avem varză de sarmale
Dar avem democraţie.

Bişniţari şi primari
În aceeaşi berărie
Se tocmesc schimbând dolarii
De când e democraţie.

Lumea pare ca se-ntoarce
Viaţa pare ca re-nvie
E-o părere ca se-ntoarce
Firul de democraţie.

Duritate-n exprimare
Râs strident şi mârlănie
S-a dus dracu orice candoare
De când e democraţie.

Doamne ţine-mă cuminte
http://Versuri.ro/w/qen2
Ia-mi lucirea de mânie
Dintre cântec şi cuvinte
Vreau aici democraţie

Că sunt singur şi mă bate
Plânset vechi de ciocârlie
Dintr-o parte într-altă parte
Şi tac în democraţie.

De ruşine şi de frică
Pustnic vechi într-o chilie
Care Doamne nu mai pică
De când e democraţie?

Dar de cât aşa părinte
Năclăit de pesimism
Scoate-mă din necuvinte (bis ultima strofă)
Dă-mă-n totalitarism..


Lasă un răspuns

